9 Temmuz 2014

İşsizlik Maaşı Alma Şartları

2014 yılı güncel

İşsizlik maaşı almanız için 3 ana şart gerekir. Bunlar şu şekildedir.

1- İşten çıkış tarihinizden geriye dönük son 3 yıl içerisinde en az 600 gün sigortalı çalışmış olmanız gerekir. Bu 600 günlük süre aynı işyerinde olmak zorunda degildir.

2-Çıkış tarihinizden itibaren geriye dönük sigortanızın kesintisiz 120 gün ( 4 ay) yatmış olması gerekir. 120 gün içinde raporlu olduğunuzdan dolayı eksik gün sayıları problem teşkil etmez.

3-İşten çıkış şekliniz maaş almanız için önemlidir. Örneğin siz istifa ederseniz işsizlik maaşı hak edemezsiniz, işveren sizi çıkarırsa hakedebilirsiniz. İşten hangi sebeble çıktığınıza dair kodlar vardır , işyeri muhasebecisi bu kodları girer ve sistem o kodu görerek işlem yapar. İşten çıkış kodları ve anlamları site içerisinde belirtilmiştir.

2 yorum:




  1. Olá,
    Este é informar o público em geral que o Mr Felicity Shaw, um emprestador empréstimo privado, abriu uma oportunidade financeira para todos que necessitam de assistência financeira. Damos empréstimos a taxa de juro de 4% dos indivíduos, empresas e sociedades sob a termos e condições claros e compreensíveis. contacte-nos hoje por e-mail para: (inforamzanloan@gmail.com)
    Responder

    YanıtlaSil
  2. KREDİMİ NASIL ALMALIYORUM TESTİMONİ
    Kredi almama yardım eden Bay STEVE WILSON'a teşekkür etmek istiyorum. Geçtiğimiz üç ay boyunca borçlarımı yatıştırmak için borç aramaktayım, herkes sonunda bu Kredi Şirketi ile tanışana kadar beni paramdan mahrum etmeye çalıştı. Bana 275.000 USD tutarında bir borç vermeyi başardı. o da diğer bazı meslektaşlarımın yardımcı oldu. Herhangi bir maddi yardıma ihtiyacınız varsa, lütfen bu e-posta yoluyla aşağıdaki e-posta yoluyla iletişime geçin, size de yardımcı olabileceğine inanıyorum. İLETİŞİM HIM VIA E-POSTA: stevewilsonloanfirm@gmail.com
    Whatsapp: +19029060684

    YanıtlaSil