5 Aralık 2012

İşsizlik Maaşı Alma Şartları Nelerdir?

İşsizlik  maaşı almanın üç temel şartı vardır.


1- Son 3 yılda en az 600 gün sigorta piriminizin yatmış olması gerekir. (Birden fazla işerinde çalışmış olabilirsiniz)

2- Son 4 ay sigorta piriminiz kesintisiz yatmış olması gerekir. ( Son 4 aylık süre içerisinde sigorta piriminiz  hastalık gibi nedenlerden dolayı eksik ise ve bu süre içinde raporluysanız problem teşkil etmez )

3- İşverenin işten çıkarması ya da işçinin haklı bir nedenle işten ayrılması.Bununla ilgili sigorta çıkış kodlarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.


http://www.iskurdanisma.com/

2 yorum:

  1. İyi günler ! kredi talep eden tüm değerli müşterilerimize hızlı bir bildirimde bulunmaktayız, şu anda uygun bir kredi faiz oranına sahip bir kredi planındayız.
    İletişim:

    creditcentercorp.usa@gmail.com
    whatsapp: +1 (847) 453 9904

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, benim adım Rebecca Michaelson ve Avrupa'da yaşıyorum. İşte ilgilenenler için bazı güzel haberler. Bugün boş bir [ATM KARTI] karşılığında stressiz bir iletişim (THOMAS FREDDIE) kazanabilir ve bu kartlardan yararlanan şanslılardan biri olabilirsiniz. Bu PROGRAMLANMIŞ boş ATM kartı, dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir ATM'de oturum açabilir. Anakartımı iyi bir İnternet Hacker'ından aldım, bu ATM kartıyla her gün insanlardan 5000 dolar toplayabilirim:
    +1 (676) 964-5156 thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çok fakirdim ama bu kart beni zengin ve mutlu etti. Zengin olmak ve işinize başlamak için bir şans istiyorsanız, bu anakart için başvurun, bundan çok memnunum çünkü geçen hafta benimkini aldım ve THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers'tan 240.000,00 $ almak için kullandım. Kart sadece yoksullara ve muhtaçlara yardım ediyor ve AYRICA MALİ YARDIM SUNUYOR. Sizinkini bugün THOMAS FREDDIE SINIRSIZ HACKERS'dan alın. Lütfen e-posta yoluyla thomasunlimitedhackers@gmail.com ile iletişime geçin.

    Teşekkür ederim ve tanrı seni korusun

    YanıtlaSil